חברת all internet מתמחה בבניית אתרים וקידום אתרי אינטרנט איכותיים ודפי נחיתה ממוקדי שיווק, המסייעים לעסקים להצליח בעידן הדיגיטלי, ובשיווק דיגיטלי מניב תוצאות.בניית אתרי תדמית לעורכי דין היא נישה בעלת כללים ברורים בתוך ענף בניית האתרים וקידומם, כיוון שהענף כולו מתנהל תחת כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין ומכיוון שמיצוב ומיתוג עורכי דין שונה בתכלית ממיתוג ומיצוב בעלי עסקים אחרים.

בניית אתרים לעורכי דין – מצא את ההבדלים

מרבית האתרים של עורכי דין ושל פירמות לעריכת דין מעוצבים בטמפלייטים קבועים ונוטים לשעמם כיוון שהם משתמשים באותן תמונות פחות או יותר, עם אותם דימויים פחות או יותר, ובאותה נוסחה פחות או יותר. מצד אחד, זה בהחלט חוסך בעלויות העיצוב והבנייה, ומצד שני התוצאה היא אתר בינוני שלא באמת משרת את עורך הדין המוצג בו ולא תורם לו כלל, כך שבשביל מה להשקיע באתר תדמית בכלל.

אם כבר הבנתם שהנוכחות במדיה הדיגיטלית היא חובה לכל מי שרוצה להצליח ובחרתם להשקיע בבניית אתר תדמית, לכו עם ההחלטה הזו עד הסוף ותשקיעו בעיצוב ובניית אתר התדמית שלכם אצל חברה מקצועית, שתדאג גם לקדם את האתר ותסייע לכם בשיווק הדיגיטלי.

חברת all internet מתמחה, כאמור, בבניית אתרי תדמית לעורכי דין וקידומם, ומומחי החברה יודעים בדיוק כיצד לגרום לאתר שלכם לנצנץ כמו יהלום מתוך עשרות אלפי עורכי הדין הפועלים היום בישראל, ולהזרים אליכם את הלקוחות הפוטנציאלים שאתם מחכים להם.

בניית אתרים לעורכי דין – בניית אתרים אפקטיבית

אתר תדמית טוב הוא אתר שמושך אליו גולשים, שהם למעשה, לקוחות פוטנציאלים, וממצב את עורך הדין כמומחה בתחומו. כדי להגיע למצב הזה יש לעבור כמה שלבים, שפשוט אי אפשר בלעדיהם.

חברת all internet יודעת איך לצעוד יחד עם הלקוח ולאפיין את האתר בצורה מקיפה, כך שהעיצוב והביצוע נולדים בקלות אחרי ההכנה המקיפה. התוצאה של תהליך שנבנה נכון היא אתר תדמית איכותי שמשרת את הלקוח בצורה הטובה ביותר האפשרית, ומביא אליו לקוחות פוטנציאלים.

בניית אתרים לעורכי דין – בניית אתר תדמית מנצח

מעבר לבניית האתר באופן כללי והתאמת האתר לכל עורך ועורכת דין באופן אישי, ישנם כללים שצריך ליישם בבניית כל אתר תדמית, לעורכי דין ובכלל, כדי להפוך את האתר לאתר מנצח.

  1. עיצוב מקצועי – עיצוב מקצועי של האתר הוא קריטי, כפי שכבר ציינו, להיותו יעיל במימוש המטרה שלשמה הוא נבנה: הצגת עורך הדין כמומחה בתחומו ומשיכת לקוחות פוטנציאלים.לאחר האפיון, העיצוב המקצוע הוא אבן הבסיס עליה נבנה האתר והתשתית להצלחתו.העיצוב המקצועי הוא זה שיבדיל את האתר שלכם מאתרים אחרים של עורכי דין בחום ההתמחות שלכם והוא הפרט הראשון שיגרום לגולשים להישאר באתר או להמשיך לגלוש. העיצוב המקצועי הוא זה שיהפוך את האתר שלכם למקור ללקוחות.
  2. השפה – השפה בה תשמשו באתר שלכם יכולה לגרום לגולשים להפוך ללקוחות פוטנציאלים ויכולה גם לגרום להם להתרחק מכם. ברור לכולם שעילגות, משפטים ללא סיום ושגיאות כתיב עשויים להרחיק הרבה גולשים, אבל גם הקצה השני של הסקאלה פועל באותה צורה. שפה מליצית וגבוהה מדי, שפה משפטית שרק עורכי דין ושופטים מבינים, וחוסר מובנות כללית ירחיקו גם הם את הגולשים מהאתר.הגולשים מחפשים מישהו שידבר איתם בגובה העיניים, ולכן הדרך נכונה היא לכתוב בעברית תקנית ונטולת שגיאות, כמובן, אבל בשפה ברורה, נהירה ופשוטה ככל האפשר, כך שכל אחד יוכל להבין את הכתוב.
  3. התוכן  – התוכן באתר שלכם חייב להיות רלבנטי לתחום ההתמחות שלכם, והוא חייב להתעדכן תדיר.ישנם אלמנטים קבועים של תוכן כמו דף האודות, עמוד הבית, תוכן הקשור לתחום ההתמחות והסבר עליו וכו'.מצד שני, יש הרבה תוכן שצריך להתעדכן, והוא התוכן החשוב: מאמרים, סרטונים, המלצות והוכחות.רצוי לפרסם באתר מאמר מקצועי לפחות אחת לשבוע ולהעלות סרטונים חדשים מדי פעם, לעדכן המלצות ומכתבי תודה ברגע שמתקבלים כאלה, ולעדכן הוכחות כל העת (הוכחות הן פרסומים של פסקי דין בתיקים שבהם זכיתם, קישורים למאמרים שפורסמו עליכם או מאמרים שאתם פרסמתם במקומות אחרים וכו').

הסבר מפורט על התוכן תוכלו למצוא במאמר 5 דרכים להציג עורך דין כמומחה באתר שלו

בניית אתרים לעורכי דין – קידום אתר התדמית

ישנן כמה דרכים בהן גולשים יכולים להגיע לאתר שלכם, וכולן עוברות בגוגל:

  • אם אתם פועלים כבר כמה שנים בתחומכם וצברתם מוניטין ייתכן שימצאו את האתר שלכם על ידי הקלדת שמכם במנוע החיפוש, אחרי שקיבלו עליכם המלצות. במקרה כזה האתר הוא עוד דרך להתרשם מכם רגע לפני שיחת הטלפון, אבל אין הרבה כאלה.
  • מי שמחפש את שירותיו של עורך דין ואין לו המלצה על עורך דין ספיציפי יחפש עורכי דין לפי מיקום גיאוגרפי, לפי תחומי התמחות או שילוב של שניהם. הפניה במקרה כזה תהיה לעורך הדין שיעורר בגולש הכי הרבה אמון.
  • ישנם אנשים המחפשים מידע על התחום המשפטי המסוים בגלל בעיה ספיציפיצ שיש להם, למרות שעדיין אינם מחפשים לשכור את שירותיו של עורך דין בתחום. המאמרים המקצועיים באתר שלכם אמורים לתת מענה מקצועי והסברים להדיוטות. ככל שתתנו לגולשים יותר מידע בעל ערך, כך גדל הסיכוי שכשהם יגיעולשלב החיפוש אחר עורך דין, הם יפנו אליכם.

כפי שציינו קודם לכן, על פי הנתונים הסטטיסטיים של לשכת עורכי הדין בישראל פועלים בארץ כ-50,000 עורכי דין. אמנם לא לכל עורכי הדין יש אתר אינטרנט, אך עדיין התחרות קשה והסיכוי שהאתר שלכם יעלה בתוצאות החיפוש הראשונות אינו גדול, אלא אם אתם נעזרים בשירותי קידום אתרים מקצועיים.

ישנם כ-200 פרמטרים הקובעים את מיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל, והפרמטרים הללו משתנים מדי פעם. ההמלצות היום הן להקפיד על בניית אתר על פי פורמטים שמתאימים לרובוטי הסריקה של גוגל כדי שהאתר יוכל להופיע בדירוג, ולפעול לפי כללים מסוימים נוספים, ביניהם שמירה על עדכוני תוכן רלבנטי ובעל ערך לקהל היעד שלכם.

קידום אתרים הוא מקצוע בפני עצמו, אך כדי להפוך את התוכן שאתם מפרסמים ליעיל עוד יותר מבחינת קידום במנועי החיפוש כדאי לשתול בתוך הטקסטים מילים וביטויים שנכתבים הרבה במנועי החיפוש. איך יודעים באיזה מילים כדאי להשתמש? ישנו כלי חינמי שנקרא גוגל אנליטיקס שניתן להיעזר בו כדי לדעת מהם הביטויים שמחפשים הכי הרבה.

חיפוש המילים הנכונות אינו פשוט והן צריכות להיות נושקות, כמובן, לתחום ההתמחות שלכם ולקהל היעד שלכם, אך בהחלט אפשר לבצע את החיפוש לבד אם יש לכם את הזמן הדרוש לכך. כמובן שיש לזכור לשלב את הביטויים הללו בתוכן שלכם בצורה תקנית. שילוב הביטויים בצורה אקראית או לא נכונה מבחינת השפה הוא אפקטיבי הרבה פחות.

בניית אתרים לעורכי דין

עד עכשיו הדברים נגעו כמעט לכל עסק והם נכונים לגבי כל אתר. כאשר מדובר בבניית אתרים לעורכי דין, הדברים מסובכים קצת יותר, מפני שישנם כללים מסוימים שיש להקפיד עליבם בהתאם להוראות האתיקה המקצועיות, וישנה תדמית מסוימת שיש לשמור עליה.

ישנם כמה דברים עקרוניים שחשוב לדעת על בניית אתרים לעורכי דין:

  • חלון ראווה וירטואלי. אתר התדמית הוא, למעשה, חלון הראווה שלכם. האתר משקף אתכם לגולשים ונותן להם מידע, מודע ולא-מודע, אודות המהות שלכם, מידת ההשקעה שלכם בלקוחות, איכות השירות שלכם ועוד. האתר חייב ליצור רושם טוב ואלגנטי, אך גם להעביר את הסגנון האישי שלכם ואת האופי שלכם, הן בקשר הבין-אישי עם הלקוחות והן בעבודה המשפטית.
  • בניית אמון. כדי שהגולשים יהפכו ללקוחות פוטנציאלים עליהם לפתח בכם אמון ואתר תדמית של עורך דין חייב לשדר אמינות במאה אחוז, החל מהתמונה האישית וכלה בצורת הסרגל התחתון בעמוד. אי הקפדה על הפרטים הקטנים עשויה להוות את ההבדל בין לעורר אמון ללעורר חשדף ובין גולש אקראי ללקוח. עוד סיבה להשאיר את עיצוב האתר ובנייתו בידי מקצוענים.
  • רספונסיביות. ישנם הרבה מאוד סוגי מסכים שדרכם אפשר לצפות באתר: מחשב ביתי (שבעצמו יש לו גדלי מסך שונים), טבאלט, אייפון, וסמארטפונים למיניהם בגדלים שונים. מכיוון שהיום הרבה מאוד אנשים גולשים מהמכשירים הניידים ולאו דווקא מהמחשב הנייח, אתר תדמית של עורכי דין חייב להיות רספונסיבי, כלומר מותאם לכל סוג מסך באופן אוטומטי.
  • בידול עסקי. מעבר לתחום ההתמחות המשפטי של כל עורך דין, לכל עורך דין יש חוזקות משלו ובידול עסקי אחר. את החוזקות האלה צריכים להדגיש והבידול צריך להיות ליבו של האתר. יכול להיות שעל פניו נראה שעדיף לשלוח כמה שיותר זרועות לכמה שיותר כיוונים, אך המציאות מוכיחה כי כמה שקהל היעד ממוקד יותר והאתר פונה אל קהל היעד הזה בצורה חדה יותר, כך ישנן יותר תוצאות. איתור הבידול העסקי שלכם וניסוח המסרים השיווקיים הנכונים הוא תהליך מקצועי מורכב, שכדאי לעשות עם צוות מקצועי.

חברת all internet היא חברה מקצועית בתחום בניית אתרים ולשיווק דיגיטלי, המתמחה ביצירת אתרי אינטרנט איכותיים המביאים תנועת לקוחות פוטנציאלים לעסק.
כעורך דין, אנחנו יכולים להבטיח לך נוכחות דיגיטלית בולטת שתביא הרבה יותר לקוחות ממה שהגיעו עד היום.