בניית אתרים עסקיים ייחודיים – מרכיבים משקפי שיווק

כל אתר מספר סיפור אחר. או ליתר דיוק, כל אתר עסקי חייב לספר סיפור אחר. דמיינו לכם שהייתם נכנסים לכמה אתרים שונים, חלקם חנויות אינטרנטיות, חלקם אתרי תדמית – אבל כולם נראים ומרגישים אותו הדבר. לא הייתם מפסיקים לגלוש ועוברים לקרוא ספר? או לראות פרק בסדרה האהובה עליכם? זו בדיוק הבעיה כאשר כל העסקים בונים אתרים שנראים אותו הדבר… זה פשוט לא עובד.

אז איך בונים אתר ייחודי? איך מצליחים לקחת את מה שמיוחד בעסק שלכם, ולבנות אתר אינטרנט שמייצר חוויה שונה עבור הלקוח? בשביל זה אתם צריכים חברה לבניית אתרים עסקיים שחיה ונושמת שיווק דיגיטלי.

בניית אתרים עסקיים ייחודיים: מה מיוחד בכם?

משקפי שיווק

משקפי שיווק

זו אולי השאלה הקשה ביותר לענות עליה. דווקא בגלל שהתשובה נראית כל כך מובנת מאליה… אבל האמת היא שרוב העסקים חושבים ואומרים על עצמם את אותם הדברים בדיוק:

  • אנחנו הכי מקצועיים בתחום
  • יש לנו ניסיון עשיר של X שנים
  • צוות מקצועי ומנוסה
  • שירות לקוחות עם דגש על הלקוח

עצרו אותנו אם שמעתם את זה בעבר. כמעט כל עסק חושב את זה על עצמו, אומר זאת, מכריז זאת בפרסומות. עצרו לרגע – שימו את כל זה בצד, מה באמת ייחודי בכם? מה גורם ללקוחות שלכם לבוא דווקא אליכם, למרות שבמרחק קצר (נסיעה או אתר אינטרנט) הם יכולים למצוא פתרון אחר בעסק אחר.

כאשר נצליח לזהות את מה שמיוחד בכם, נוכל לגשת לבניית אתר עסקי מתוך הנקודה שמייחדת אתכם על פני המתחרים. וגם אם אין מתחרים – נוכל לשדר ללקוחות שלכם את אותה התחושה, החוויה והמסרים שגורמים להם לבוא אליכם בדרך מוכרת ונוחה להם.

בניית אתרים עסקיים ייחודיים: בניית אתר אינטרנט לעסק מתחילה כל פעם מחדש

משימה שיווקית

משימה שיווקית

אי אפשר לבנות אתר אינטרנט עסקי שמבוסס על המיתוג והייחוד של העסק, מבלי להתחיל את עבודת בניית האתר מאפס. וכשאנחנו אומרים "להתחיל מאפס", אנחנו מתכוונים לנקודת האפס – אתם. העסק שלכם. שם נמצא הסיפור האמתי, הבסיס לכל הפעילות העסקית שלכם, כולל האתר.

אתר לעסק חייב להתבסס על הייחוד של העסק, כמו שאמרנו, וזה אומר שלפני שמתחילים לתכנן את האתר צריך להבין את הראש של העסק:

  • מה המטרות העסקיות שלכם, ובמיוחד לגבי האתר?
  • כיצד ניתן לקדם את המטרות העסקיות שלכם בחוויית הגלישה באתר? בפעולות המכירה? בפעולות השיווק?
  • איך הלקוחות מתקשרים אתכם? למה הם מצפים?
  • מהם הרגלי הקנייה של הלקוחות אצלכם?
  • איזה מידע האתר צריך להכיל, ואיך הכי טוב להציג אותו?
  • מהי רמת האינטראקציה בין הגולש לבין ממשק האתר?

שאלות אלו ועוד רבות אחרות, יכולות לתת אוריינטציה ברורה לבונה האתרים באשר לאפיון האתר והאלמנטים בו. בעקבות כך, ניתן להבין טוב יותר איך האתר צריך להיראות, להרגיש, להציג את המידע, וכיצד צריכה להיות האינטראקציה עם הלקוח בזמן הגלישה ולאחר מכן (למשל באימייל).

בניית אתרים עסקיים ייחודיים: חושבים על חוויה אחרת… ומפתיעה!

כאן מתחיל הקסם, כשהבנו הכול וברור לנו לאן הולכים – עכשיו צריך להתחיל ולתכנן איך עושים את זה בפועל, ובעיקר בעיקר: איך גורמים לאתר לקום לחיים בצורה מסקרנת. גורם ההפתעה הוא אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק, מאחר והוא תמיד מייצר סקרנות. והפתעה לא חייבת להיות משהו עצום ומבהיל, אלא דווקא הדברים הקטנים: כיצד מציגים מבצעים, כיצד משכנעים את הלקוח ליצור קשר או להשאיר פרטים, כיצד גורמים לגולש להגיד לעצמו "הגעתי למקום הנכון!".

כאשר בניית אתר אינטרנט לעסק מתחילה בחשיבה שיווקית, אשר מכוונת למה שייחודי בעסק שלכם, מתמקדים תמיד ב"בשר" של העסק – החלק המעניין, העסיסי, שגורם ללקוחות להתלהב. לקחת את זה ולתרגם את זה לעולם הדיגיטלי זו אומנות לכל דבר, אבל זה גם מה שמייצר תוצאות עסקיות אמתיות.

רוצים לבנות אתר אינטרנט לעסק שלכם בדרך הייחודית שלכם? המומחים של אול אינטרנט תמיד מחפשים את מה שחם, מעניין ומרתק בעולם השיווק הדיגיטלי העדכני – ובונים את האתר שלכם בדרך ייחודית ומעניינת. אתם מוזמנים לפגישת היכרות, ללא התחייבות! להכיר את הצוות המקצועי שלנו ולשמוע איך אנחנו יכולים ליצור את האתר המושלם לצרכים שלכם.