לקוחות פוטנציאלים המחפשים שירותי עורך דין או מידע בתחום המשפטי עוברים תהליך מורכב וארוך למדי עד הנקודה שבה הם מרימים את הטלפון ומחייגים לעורך דין.

הביטויים המוקלדים במנוע החיפוש עשויים להשתנות במעט מחיפוש לחיפוש, אך כולם מחפשים עורכי דין דרך גוגל, ולכן אתם רוצים שהאתר שלכם יופיע באחד המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בביטויים הרלבנטיים לתחום ההתמחות שלכם ולאזור הגיאוגרפי בו אתם עובדים. קידום אתרים נכון, עוזר להתמקד בביטויי מפתח מתאימים עבור משרד עריכת הדין שלכם.

למה זה חשוב להיות במקום הראשון

אתר שמופיע באחד מעשרה המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש הוא אתר שיש סיכוי גבוה שייכנסו אליו. הרוב המוחלט של הגולשים לא טורח לבדוק את התוצאות מעבר לעמוד הראשון, ורוב האנשים מסתפקים בשלוש עד חמש התוצאות הראשונות.

רק אם לא ימצאו את מבוקשם בתוצאות הראשונות הם יבדקו גם את התוצאות הבאות, ובדרך כלל אם לא ימצאו את מה שהם מחפשים בעמוד הראשון הם פשוט יקלידו מילות חיפוש חדשות ולא יעברו לעמוד השני.

באופן כללי תחום קידום האתרים במנועי החיפוש הוא תחום קשה בעל תחרות גבוהה, וכאשר מדובר באתרים של עורכי דין, התחרות קשה אפילו יותר, בשל ריבוי עורכי הדין הפועלים בישראל. חברת all internet מתחמחה בבניית אתרים וקידומם.

כללי קידום אתרים

אי אפשר באמת להסביר מהם כללי קידום האתרים למי שאינו מקדם אתרים מקצועי, כיוון שמדובר בכ- 200 פרמטרים שונים, המשתנים מעת לעת ומתעדכנים באופן שוטף. בכל זאת ישנם כמה כללים ברורים ששמירה עליהם מסייעת בקידום האתר:

  • אופטימיזציה של האתר

    לגוגל יש כללים ברורים וכלים שונים שיש להטמיע בעת בניית האתר כדי לאפשר את קידומו לאחר מכן. אתרים שנבנים ללא הטמעה של כללי האופטימיזציה של גוגל "נענשים" על ידי התעלמות מהם בסריקות שגוגל עורכת כך שהם כלל לא קיימים בתוצאות החיפוש, גם לא בעמוד האלף.

    האופטימיזציה כוללת רבדים שונים באתר, החל מהתכנות עצמו ועד לידידותיות האתר למשתמש. חשוב להיעזר באנשי מקצוע לצורך אופטימזציה נכונה של האתר, אחרת כל ההשקעה בו תהיה לשווא ולעולם לא תצליחו לקדם אותו.

  • התוכן הוא המלך

    האמרה כי התוכן הוא המלך היא האמירה השולטת בשנים האחרונות, ונראה כי הדגש על איכות התוכן לא הולך להשתנות בקרוב. כדי שהאתר יוכל להיות מקודם התוכן חייב להיות בעל ערך ללקוחות הפוטנציאלים ועדכניים. איך גוגל יודעת האם התוכן הוא בעל ערך לקהל היעד שלכם? על פי מידת ההתעכבות שלהם באתר.

    התוכן חייב לכלול מאמרים שמתעדכנים באופן קבוע באתר, ולאחרונה גם סרטונים שונים.

  • ביטויי מפתח

    ביטויי מפתח הם אותם ביטויים שאנשים מקלידים במנוע החיפוש ואתם צריכים להכניס לאתר שלכם במקומות שונים כדי שהוא יעלה בתוצאות החיפוש עבור הביטויים הרלבנטים בתחום ההתמחות שלכם. בתחום עריכת הדין התחרות על ביטויי המפתח גבוהה ויש לעשותה באופן נכון ומקצועי כדי לקבל תוצאות.

    רוב האנשים יחפשו עורך דין בתחום מסוים ומיקום גיאוגאפי נתון, וחלקם יחפשו את הצירוף של המילים "עורך דין" יחד עם הבעיה הפסיציפית שיש להם, כמו "גירושין" או "תאונת דרכים" וכו', עם או בלי צירוף של מיקום גיאוגרפי.

להשקיע בקידום ממומן או לא להשקיע בקידום ממומן?

המחיר של מודעות הקידום הממומן נקבע בהתאם לתחרות שיש על ביטויי המפתח, וככל שהביטוי מבוקש יותר, כך הקידום הממומן שלו יקר יותר. בתחום כמו עריכת דין קידום ממומן עשוי להיות יקר למדי בגלל התחרות הגבוהה על מילות המפתח, ולכן השקעה בקידום ממומן היא אפשרית בהחלט, אך אם אינה נעשית בצורה נכונה היא לא מביאה תוצאות המצדיקות את ההשקעה.

בכל מקרה יש לבחון כל מקרה לגופו בהתאם לתחום ההתמחות ולמילות החיפוש השנדרש לקדם.

קידום אתרים כתהליך מתמשך

חשוב להבין שקידום אתרים לעורכי דין או לכל מקצוע אחר אינו זבנג וגמרנו אלא תהליך מתמשך של שיפור המיקום בתוצאות החיפוש, וכאשר מגיעים לתוצאות הראשונות העבודה לשמור על המיקום הזה אינה פשוטה יותר. לאור התחרות הגבוהה בתחום עריכת הדין יש צורך להשקיע בקידום האתר באופן קבוע ולאורך זמן ולעשות זאת בצורה מקצועית.

אם תשכילו לבחור ב- all internet לבניית האתר שלכם וקידומו, תוכלו להינות מתנועת גדולה של לקוחות פוטנציאלים, וכל השקעה כלכלית שתשקיעו בבניית האתר וקידומו תצדיק את עצמה לחלוטין.