שני עקרונות חשובים בתהליך בניית אתר תדמיתי

שני עקרונות חשובים של בניית אתר תדמיתי

כל עסק שמחפש ליצור אתר תדמיתי שישרת אותו נאמנה, מוצא את עצמו במהרה תקוע בהגדרה של מה הופך אתר תדמית למוצלח. זו אכן שאלה לא פשוטה, מאחר ואנחנו יודעים שלכל אחד יש את הטעם האישי שלו, ושני אנשים שונים רואים את הנושא בצורה אחרת. אבל גם אם התשובה היא שאתר תדמית הוא טוב מבחינה סובייקטיבית, איך אפשר להשתמש בזה כדי לבנות אתר מוצלח בפועל?

חברת all internet, מתמחה בבניית אתרים עם ראייה שיווקית. כשאנחנו ניגשים לשאלה הזו – מה הופך אתר תדמית למוצלח – אנחנו ניגשים אליה עם כלי בדיקה שיווקיים, או במילים אחרות, איך מגיעים לתוצאה העסקית הרצויה. מבחינתנו, אתר תדמית טוב הוא כזה אשר בסופו של דבר משכנע את הלקוח הפוטנציאלי שהוא הגיע אל העסק הנכון, ועכשיו הגיע הזמן לשנס מותניים ולהתחיל לעבוד יחד. לכן אנחנו תמיד נתחיל מתוך בחינה מדוקדקת מהזווית השיווקית של העסק שלכם.

בניית אתר תדמיתי: הקמת אתר לעסק מתחיל במיתוג

בניית אתר תדמיתי

בניית אתר תדמיתי


כל בניית אתר תדמיתי, בהנחה והיא נעשית בידיים של בעלי מקצוע מיומנים, חייבת לצאת מנקודת מוצא אחת – המיתוג של העסק שלכם. כאשר לבית העסק אשר בונה אתר יש מיתוג חזק, כל שנותר לעשות הוא לתרגם אותו פרקטית לאלמנטים שונים של אתר המשתלבים יחד כדי לתת חוויה המבוססת על אותו המיתוג. או אם לנסח את זה באופן פשטני יותר – המיתוג שלכם הוא הבסיס לאתר שלכם.

החכמה היא לדעת איך לתרגם את המיתוג שלכם לקונקרטיות של אתר אינטרנט תדמיתי:

  • לבסס את האתר על הצבעים של העסק שלכם.
  • לתרגם את הסלוגן שלכם לחוויה באתר.
  • להפוך את הלוגו שלכם לאלמנט חי ובולט.
  • לכתוב את המסרים השיווקיים שלכם בהתאם ל-"אני מאמין" וה-"חזון העסקי" שלכם.
  • וכדומה.

כאשר האתר שלכם מבוסס על התדמית העסקית שכבר ביססתם, לא רק שהרבה יותר לנו, בעלי המקצוע בבניית ועיצוב אתרים, לגשת לעבודה הטכנית, גם יש לנו קונספט מאורגן להסתמך עליו מבחינת נראות, חווית משתמש, ואפילו נגיעה במטרות עסקיות ברורות – גם אם עדיין אין לכם תכנית עסקית מאוגדת.

בניית אתר תדמיתי: עובדים עם המסר העיקרי

אז כמו שאמרנו, הדרך הנכונה ביותר לבניית אתרי תדמית היא להתחיל מהמיתוג שלכם. אחד הדברים עליהם המיתוג מבוסס הוא המסר העיקרי שאתם רוצים להעביר ללקוחות או לשוק שלכם. המסר העיקרי למעשה מהווה זיקוק או תמצית של המהות העסקית שלכם –

  • מה הסיפור העסקי שלכם ומה הלקוחות אמורים להבין ממנו
  • מה אתם רוצים שלקוחות ירגישו, יחשבו או יקשרו עם העסק שלכם מבחינה אסוציאטיבית
  • מה גורם ללקוחות שלכם לבוא דווקא אליכם? מה מיוחד בכם?

שאלות מסוג זה יכולות לשפוך אור על נושאים עמומים ולא ברורים שקשורים באחד הדברים החשובים ביותר לבוני אתרים: מהי החוויה העסקית שאנחנו רוצים לתת ללקוח הפוטנציאלי. תחשבו על זה במובנים של חנויות שאתם מכירים – למשל, איך אתם מרגישים בחנויות בגדים מרשתות שונות? לא צריך לחשוב יותר מידי כדי להבין שכל רשת מנכיחה את עצמה בדרך שונה לחלוטין, החל מהתצוגה ועד מוזיקת הרקע, ואפילו הריח בחנות. כל אלו מתחברים יחד לחוויה, אבל זו תמיד מבוססת על המסר שהרשת מנסה להעביר – צעיר ורענן, יוקרתי עם שיק, וכו'.

אם אתם מתעניינים בבניית אתר תדמיתי, חשוב להתמקד בדברים הנכונים כבר מתחילת הדרך. הצוות המקצועי של אול אינטרנט עומד לרשותכם עם חשיבה שיווקית מקצועית – כבר מהשלבים הראשונים של האפיון והגדרת היעדים והמטרות שלכם. בואו לפגישת היכרות, ללא התחייבות! ויחד נוכל לזהות את הצרכים המדויקים לעסק שלכם בכל הנוגע לאתרי תדמית.