מאזני הצדק של עריכת דין

מאזני הצדק של עריכת דין

כאשר לקוח פוטנציאלי בוחר עורך דין זו אף פעם לא בחירה סתמית שנעשית בקלות הדעת – עריכת דין זהו תחום מקצועי מאוד עם השלכות כלכליות גדולות על הלקוח, ולכן על עורך הדין לבנות אמון חזק אצל הלקוח לפני שהלקוח יעשה את בחירתו. כאשר מדובר על בניית אתרים לעורכי דין, יש לוודא שהאתר מבוסס על 4 עקרונות מרכזיים: ממוצב נכון לקידום בגוגל, יוצר רושם ומרהיב, מעורר אמון ומשכנע עם הוכחות למקצועיות, ממוקד ומדגיש את החוזקות והבידול העסקי.

העקרון הראשון: מעורר אמון ומשכנע עם הוכחות למקצועיות

מאזני הצדק של עריכת דין

מאזני הצדק של עריכת דין

ישנה קשת רחבה של דרכים לבנות אמון בעת בניית אתר. ביניהן הקפדה על עמוד אודות מסודר ונכון, וידוא שהסרגל התחתון משדר אמינות, שיש אחידות בשפה הגרפית והקפדה על הפרטים הקטנים, שהקריאות לפעולה מעודנות ולא חדות מדי, שיש תמונות פרופיל מרשימות, שפרטי יצירת הקשר קלים, נגישים, נוחים וקל לפנות אל עורכי הדין (כמובן גם דף "צור קשר" בסוף התפריט) – כל אלו ועוד יוצרים את התחושה שעורכי הדין מסודרים ואמינים. כמו בפגישה פנים מול פנים, גם בפגישה שבין הלקוח הפוטנציאלי לאתר של עורכי הדין, יכולה להיווצר תחושה אפילו בתת מודע של "משהו לא נראה לי" – תחושה כזו נוצרת כאשר לא מקפידים על כל הגורמים שבונים אמון באתר.
בנוסף לבניית אמון, על האתר לכלול הוכחות מרשימות שמעידות על הניסיון, על המומחיות, ועל הרמה הגבוהה של עורכי הדין. הוכחות זה קודם כל מספרים ושמות – אלו נצרבים בזיכרון של הלקוח הפוטנציאלי ומרשימים. לדוגמא באתר של משרד עורכי דין ויינברגר-אוחיון שמוקם במקביל לכתיבת מאמר זה, בחרנו להדגיש את התהליך שלהם לליווי רכישת נכס – תהליך ייחודי בן 7 שלבים. המספר במקרה הזה הוא מאוד זכיר ויוצר גם סקרנות וגם עניין. בנוסף, בחרנו להוכיח את המקצועיות על ידי שמות – כך "…ברקורד שלנו פשרות לטובת הלקוח מול בנק הפועלים, דיסקונט, לאומי ומזרחי-טפחות." במקרה הזה אנחנו נעזרים בשמות המרשימים כדי להעיד ולהוכיח את הניסיון והמומחיות.
דוגמא אחרונה לשימוש נכון בהוכחות באתר – זה באתר של קובי סודרי בו שמנו קטגוריה של "הצלחות", שם מפורטים פסקי דין מרכזיים ומשמעותיים ומשפטים בהם קובי סודרי זכה.

העקרון השני: יוצר רושם ומרהיב

כאשר הלקוח הפוטנציאלי נכנס לאתר של עורך הדין, הוא נכנס למשרד הוירטואלי של עורך הדין – האתר הוא כמו מראה שמשקפת את האיכות, המהות, וההשקעה של עורך הדין, לטוב ולרע. אתר גרוע ושבור יגרום לעורך הדין להיראות בדיוק ככה לא משנה מה המציאות בפועל. עיצוב האתר חייב להיות מוקפד ומדוייק תמיד. האתר צריך להיות מרהיב, לשדר מקצועיות, איכות ורמה גבוהה – אלו לא דברים שאומרים אותם, אלו דברים שהלקוח הפוטנציאלי מבין כשהוא מסתובב באתר של עורכי הדין. עבור עורכי דין, עיצוב האתר הוא נגזרת של טעם אישי לצד עיצובים נקיים, מעודנים, אלגנטיים המתאימים לתחום המשפטים ועריכת הדין. אנו אוהבים לחשוב על האתרים שאנחנו בונים לעורכי דין כ"חליפה ועניבה" מסודרת, תפורה אישית לטעמם ולסגנון שהולם אותם. לדוגמא, קובי סודרי בעבודתו איתנו ביקש אתר שיהיה "מסוגנן ולוחמני" – וזה בדיוק מה שייצרנו עבורו.

מה שהאתר משדר והנראות שלו נמדדת בפרטים הקטנים, בהתאמה שלו למובייל וטאבלטים, בבחירה של הטקסטורות, התמונות והצבעים, בשילוב הנכון והמדוייק של אייקונים וכפתורים שיוצרים את הנראות והנוכחות החזקה של עורכי הדין באופן ראוי ומכובד. חשוב גם להקפיד על קריאות לפעולה שממוקמות נכונה כדי לוודא שהלקוח הפוטנציאלי מונע להשאיר את פרטיו או ליצור קשר. רק דרך בנייה נכונה ודקדקנית אנו יכולים להגיע לתוצאה ראויה שתבטיח את התוצאות והפניות לעורכי הדין מצד המבקרים באתר.

העקרון השלישי: אתר ממוצב נכון לקידום בגוגל

אשת עסקים עם מסמכים

מיקוד זה שם המשחק

כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש עורך דין, הוא לא נכנס לגוגל וכותב "עורך דין" ואז מרים טלפון ובוחר עורך דין. התהליך מורכב יותר והאתר משחק בו חלק מרכזי. זה מתחיל מתכנון מילות המפתח – אותם ביטויים שהלקוחות הפוטנציאליים כן מחפשים בגוגל, ואלו נחלקים לשלושה:

  • חיפוש בשם (כאשר מחפשים את משרד עורכי הדין בעקבות המלצה, פה לאוזן, או פרסום)
  • חיפוש גיאוגרפי (כאשר אין המלצה, לקוחות פוטנציאליים מחפשים עורכי דין קרובים אליהם גיאוגרפית, ואז בוחרים מבין עורכי הדין שאליהם הם הגיעו בחיפוש)
  • חיפוש לפי נישה / מיקרו נישה (כאשר לקוחות מחפשים עורך דין לפי הצורך הספציפי שלהם, כך שבמקום לחפש את סוג עורך הדין – שלא תמיד ידוע ללקוח הפוטנציאלי, הם מחפשים את מה שהם רוצים שעורך הדין יעשה עבורם, לפעמים בצורה מאוד, מאוד ממוקדת.)

מאוד חשוב לוודא שהאתר כבר מתקדם היטב בכל חיפושי הנישה והמיקרו-נישה הרלוונטיים, בחיפוש הגיאוגרפי, ובעיקר בחיפוש בשם עורך הדין – שהרי תמיד נרצה שמיד לאחר בניית האתר לעורכי הדין הוא יופיע במקום הראשון בגוגל בשם של עורכי הדין.
כדי שהאתר יתקדם היטב בכל הביטויים הללו, חשוב לוודא שהכותרות מוגדרות היטב, שלאתר יש מערכת META ו-ALT לתמונות באופן מסודר, שהוא בנוי במערכת ניהול תוכן שמתאימה לקידום (זה וורדפרס, מערכת ניהול התוכן שמאפשרת להתקדם בגוגל יותר טוב מכל אחת אחרת), שהתיאור של דף הבית נכתב נכון, ושגם התפריט והסרגל התחתון תומכים במילות המפתח הנבחרות כדי להתקדם נכון בחיפושים בגוגל.

כל האתרים של חברת all internet מותאמים וממוצבים לקידום בגוגל, בנויים במערכת ניהול התוכן WordPress (וורדפרס) – כך שהלקוחות שלנו יכולים להיות רגועים שהאתר שלהם יתקדם היטב ומהר בגוגל, והבסיס שלהם לקידום הזה הוא איתן ואיכותי.

העקרון הרביעי: ממוקד ומדגיש את החוזקות והבידול העסקי

חשוב מאוד להקפיד שהאתר ממוקד – הגולש חייב להבין מהם התחומים שבהם המשרד עוסק ולנווט בתפריט האתר בין חלקיו השונים בצורה פשוטה ונוחה. זוהי טעות מאוד נפוצה אצל עורכי דין לפזר את העשייה שלהם בצורה מפורטת אך מבולגנת, של "רשימת מכולת", ואז אצל הלקוח נוצר בלבול, האתר לא משדר אמינות ומקצועיות ברמה גבוהה, והלקוח פשוט "הולך לאיבוד" במקום להתרשם מהאתר.
בניית אתר לעורך דין דורשת סדר מופתי וחלוקה הגיונית ומסודרת לקטגוריות ותחומי פעילות, כדי שגם הלקוח ירגיש שעורך הדין מסודר והוא בידיים טובות.
כדי להקפיד על המיקוד, חשוב להתחיל את בניית האתר באפיון מפורט, חלוקה לפי תחומי פעילות ובחירה של ההדגשות והמומחיות של משרד עורכי הדין.
מה שמביא אותנו לבידול העסקי – הבידול העסקי והחוזקות של המשרד חייבות להופיע במרכז האתר, על מנת לבלוט למול המתחרים. בעידן הדיגיטלי השווקים מאוד רוויים בתחרות כיוון שהמתחרים מאוד נגישים – הכל זמין מיידית באינטרנט. לכן חשוב מאוד לבלוט למול התחרות, זה בא לידי ביטוי גם באתר מרשים ואיכותי יותר, וגם במסרים חזקים ושיווקיים שיגרמו ללקוח הפוטנציאלי להגיד "וואו" ולפנות דווקא לעורך הדין אחד על פני הקולגה שלו.

איתור הבידול וליטוש המסרים השיווקיים זהו תהליך שאינו פשוט ודורש חשיבה שיווקית ואיתור של החוזקות או המיקרו-נישות שבהן המשרד בוחר להתמקד. לאחר איתור הבידול והייחוד, חשוב גם להעביר את הבידול הזה במסרים שיווקיים מדוייקים שמתאימים למשרד עורכי הדין, כל מקרה בצורה הנכונה והשיווקית ביותר שמתאימה לו. עבור הלקוחות שלנו, אנחנו כותבים את המסרים השיווקיים בפגישת האפיון, כחלק מהערך המוסף השיווקי שאנחנו מציעים.

כשאנחנו בונים אתר למשרד עורכי דין, המטרה שלנו ב-all internet לאורך כל הדרך היא אחת: ליצור אתר משגשג ומצליח, מדוייק ומרשים עם מסרים שיווקיים נכונים, שגורם לכל לקוח פוטנציאלי לעצור, להתרשם, ולהחליט שהוא מעוניין לשוחח עם משרד עורכי הדין.

לסיכום חשוב להדגיש, אתר איכותי הוא נכס, הוא הרבה מעבר לכרטיס ביקור, הוא החזית, הוא הנראות השיווקית והרושם הראשוני, על בסיס האתר הלקוחות הפוטנציאליים שופטים את משרד עורכי הדין, והוא גורם מרכזי ומשמעותי בתהליך קבלת ההחלטות. אתר שיווקי ברמה גבוהה מאפשר למשרד עורכי הדין לפעול ולהשיג תוצאות משמעותיות מהאינטרנט, ולמנף את הכלי הזה למקסימום פניות.

ניתן לשאול אותנו כל שאלה נוספת, אנחנו תמיד שמחים לעזור – all internet חברה לבניית אתרים

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.