חושבים שיווק בתכנון בניית אתרי תדמית לעסקים

חושבים שיווק. תזכרו את זה – זו מנטרה שצריכה ללוות אתכם כל הזמן.

רוב העסקים לא חושבים שיווק. לפחות בכל הנוגע לאינטרנט זה נכון. אבל מה זה אומר לחשוב שיווק? מה הכוונה? למה בניית אתר תדמית צריך להיות תחת הכותרת של "לחשוב שיווק"? מה יש פה לחשוב בכלל? כאילו, בסדר – בנינו את האתר. תכננו, השקענו, ביצענו – יש אתר. מה עוד יש לחשוב שיווק?

בניית אתרי תדמית לעסקים – שיווק זה לא "מעבר", זה חלק מהאתר!

אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי, זה נכון. אבל זה לא אומר שהוא לא צריך כלים שיווקיים מוטמעים בתוכו כדי שהוא יוכל לשמש אתכם באופן פרקטי. טוב… אפילו אני קצת הסתבכתי עם המשפט הזה, ננסה לפשט:

מה עושים עם אתר אינטרנט תדמיתי בעצם? מפיצים אותו. אוקי. איך? ניוזלטרים, מדיה חברתית, קידום בגוגל, וכדומה. סבבה. בשביל שכל זה יהיה אפשרי, צריך להטמיע כלים באתר שיעבדו לטובתכם. צריך, למשל, שהאתר שלכם יכלול אפשרות לרשום אנשים לניוזלטר שלכם. בלי זה, איך יגיעו לקוחות חדשים?

כשניגשים לתכנון או בניית אתרים לעסקים, קודם כל צריך לחשוב על הצד השיווקי. איך הולכים לשווק את המוצר או השירות שלכם, איך נשתמש באתר, מה הוא אמור לעשות, כיצד הוא אמור לעשות את זה, וכדומה. מתוך כך, נגזרות כל מיני משימות שעל חברת בניית האתרים ליישם בשטח.

בניית אתר תדמית לעסק – זו לא בדיוק משימה פשוטה…

וזה נכון, זו באמת משימה מורכבת. תנסו לראות את התמונה המלאה, האם האתר שלכם:

  • אמור לקדם מוצר או שירות שלכם? אם כן, איך עושים את זה? איך מציגים את המוצר בדרך הטובה ביותר? מה מספרים עליו? איפה? ואיך גורמים ללקוח לפנות אליכם?
  • אם האתר אמור לספר ללקוח על העסק שלכם – מה הלקוח צריך לדעת? מה מעניין את הלקוח בתחום שלכם? מה מעניין אותו לגביכם ספציפית? ושוב, איך אני גורם לו ליצור קשר?
  • מה עושים עם הלקוח בעתיד, אחרי שהוא כבר היה באתר – איך אני שומר אתו על קשר? איך אני מחזיר אותו לאתר מידי פעם, להתעדכן? למה זה חשוב בכלל? איך זה משכנע או מקדם מכירה?

יש כל כך הרבה שאלות קריטיות, ואל תשכחו – אנחנו מדברים על אתר תדמית! – שלפעמים זה פשוט קשה לעכל את הכול בצורה מסודרת. אז איך עושים בניית אתרים לעסקים שנכונה מבחינה שיווקית? ואיך ניגשים למשימת עיצוב אתרים לעסקים, שצורה שתגרום ללקוח ליצור קשר? להתעניין?

בניית אתרי תדמית לעסקים שרוצים לעבוד

זה המוטו הקטן שלנו בנושא. באול אינטרנט, אנחנו מגיעים מעולם השיווק. אנחנו מאמינים שאתר אינטרנט הוא לא סתם חלון ראווה שאנשים חולפים על פניו. אנחנו רוצים שאתרים ייכנסו לאתר, יתרשמו וגם יעשו מולכם פעולות עסקיות בפועל. אפילו אם זה "רק אתר תדמית".

הדרך שלנו לעשות את זה, היא לחשוב על הצד השיווקי של האתר שלכם כבר מההתחלה. איך עושים שיווק עם האתר שלכם – זה מה שמעניין אותנו, והאמת שזו גם השאלה החשובה שצריכה להיות נגד עיניכם כל הזמן. אנחנו מאמינים שכל אתר יכול להיות מכונה שיווקית משומנת, ויש לנו כלים מתקדמים וטכניקות שפתחנו כדי לוודא שהאתר שלכם יוכל לספק את זה בשטח – אבל זה כל כך תלוי בכם.

רוצים לדעת יותר על איך משווקים עם אתרי תדמית? איך לוקחים אתר סטטי, והופכים אותו לחי ונושם! כזה שמייצר עבודה! זו משימה לא פשוטה, אבל בשביל זה אנחנו כאן. לעזור לכם להפוך את אחד הנכסים המשמעותיים שלכם, האתר שלכם, למכונה שיווקית משומנת היטב. תמיד מוזמנים לפגוש אותנו ולגלות בעצמכם.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.